سفارش تبلیغ
صبا ویژن




















کافه محلی است برای جمع شدن وسرچشمه آغاز زایش هرچشمه است

دیروز حماس و اسرائیل آتش بس دادند... تمام شد!!! امروز بمبی در سوریه جان35 نفر را گرفت...می گویند دوسوم جنگ حماس و اسرائیل مردم عادی بودند....می گویند همه ی آنها یی که در بمب گذاری مرده اند مردم عادین. یکی تعریف می کند:اول یک بمب صوتی منفجر شد بعد که مردم جمع شدند، بمب اصلی منفجر شد... فکر کنید یکی می نشیند و در خلوتش نقشه می کشد که اول ملت کنجکاو را جمع کند و بعد بترکانمشان!!! خیلی خیلی !!!!

هیچ توضیحی ندارم.

ازآن لحظه هایی است که از دل سوزاندن برای نسل بشری خسته شده ام و نمیخواهم در موردش بگویم...می خواهم قضاوت را بخودتان بدهم...سیاست ها وجناح ها به کنار که از هیچ کدام از واژگانشان هم سردر نمی آوردم چه برسد بخودشان ...کدام فرعون زنده ماند؟ فلان پادشاه کجاست؟ بهمان رئیس فلان جا...اینها همه زور قدرتند؟ که چه بشود؟!!!فقط چشمانشان را می بندند ومردم می شوندبازیگران نمایشی که خودشان هم خبر ندارند.... هیچ حرفی ندارم جز برای آن بمب گذار که وقتی برنامه اش را ریختی روی35 نفر حساب می گردی یا تشنگی ات خون بیشتری می خواست؟

کاملا بی ربط

 در صف پمپ بنزین بودم دونفر سرهیچی بلوا راه انداخته بودند، یکیشان برگشت گفت زلزله رودیدی روسرت ریخت؟ آن یکی گفت رو سرمن نریخت اما ایشالله اون یکی رو سر تو بریزه.دلم میخاست پیاده شوم و بگویم چه زود ترس هایتان را فراموش کردید! دستم روی دستگیره در خشک شد، احتمالا برمیگشتند می گفتند ایشالله دوباره رسم بشه دخترارو زنده بگور کنن!!

پاورقی: اینها از آن متنهایی است که از زمان نوشتنشان بدلیل تنبلی در تایپ یک ماهی می گذرد.


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/15ساعت 9:20 صبحکافه چی: س.س انعام ازمشتریان ( ) |


Design By : Pichak